2.3.12

Floor

Baru dua hari dekat floor. Syukur percubaan kedua bersama Encik Abu Isnin lepas lancar. Aku sangka dia strict tapi okay sahaja dan fleksibel hanya ambil 5 call bukan 10.

Floor. Ok, bila first time memang cuak. Ke sana ke sini gigih cari PC. Bila gamaknya pihak company nak tukar PC yang baru, asyik problem dan RMC selalu saja tiap hari. Serius pengalaman semasa under training dan floor lain. Dan presure jugak bertambah. Malam tadi sumpah call masuk tak henti-henti. Dan hari ni adalah hari call barr collection dan banyak tentang broadband untuk postpaid. Serius tadi sampai tak ada suara sakit tekak dan badan macam nak demam. Dekat luar panas terik masa pergi kerja masuk dalam sejuk nak mampus workstation aku duduk dengan air cond atas kepala. Aku harap aku boleh survive la dan Thanks God Its Friday, fuhhhh.

Sekarang sampai tengah bulan perkiraan bahagi semua adalah maksimum 7 untuk sehari. Wahai budak yang mereka panggil Bob tolong jangan boros dan sila berjimat cermat supaya tidak perlu lagi terpaksa buat loan sama kawan-kawan. Ok, jaga diri semua manusia sekalian.


I dont know why I keep on playing this song and Fix You again and again .

1 comment:

Anonymous said...

aku pun stress smpai nak demam la :(