13.2.12

FseeUK :)

Malam ni aku nak tulis.

24 jam yang lepas aku amat stress. Aku nak nangis then gelak sorang2 macam psiko depan cermin. Dalam kepala otak ni banyak benda, cuma mulut saja tak tau nak ekspresi. Nak aku jerit dan 'SOUND' dengan sikap certain manusia sekeliling. Tapi aku simpan, tapi aku pendam. Makin di simpan makin ku pendam dalam memberontak bikin aku kacau. Then aku type mesej then sms kepada nombor tu. Aku tak tau nak share dengan manusia mana lagi.

"Allah takkan menguji kita diluar kemampuan kita", balasnya. Thanks.


Tiga belas bulan dua. Aku masuk kerja awal dari biasa, before pukul 7 dah keluar rumah padahal AHP tu 15 minit saja. I dont know why, makin lama dalam rumah buat aku rasa, entah. Its been akward my friend and I dont know why. Maybe aku jenis yang susah to get a long. Aku tau aku jenis manusia yang membosankan. Terima kasih yang merasakan aku bukan bosan dan jadi kawan. Serius ini bukan ayat nak touching.

Structure Support hari ni. Kena jawab call dan mentor masih still tolong. Tapi hari ni sumpah aku stress dengan hari ni. Aku rasa aku tak ada jiwa untuk kerja macam ni. Cepat stress dan cepat tension. 15 sampai 17 sudah OJA tapi satu pun aku masih tak ingat lagi. Jawab call ada ja yang silap, terlepas PPID la dan macam-macam lagi. Sumpah buat masa sekarang aku tengah fikir tentang backup plan. Kalau aku lepas pon aku rasa macam tak ada semangat dengan kerja ni. Oh Fcuk ! Lima belas bulan dua dalam kertas gaji keluar dan belum tengok gaji lagi setelah ditolak sana sini tinggal berapa kerat sahaja yang tinggal buat aku. Kau tau tak bila kita tengah sengkak dan sesak ni la baru kita kenal siapa tu kawan sebenar dan betul-betul kawan. Terima kasih la kawan seorang tu aku mesej nak pinjam duit langsung tak balas, kalau tak boleh pun reply saja la. 2x dalam sebulan kot aku mesej kau. Terima kasih :)

Dear wiki, aku rasa aku sudah jatuh hati sama kau. Aku tak tau kenapa, maybe ia cuma hanya crush-crush biasa yang akhirnya buat aku crash dalam hidup. You talk to much damn you are sexy. Please broke my heart like others will you wiki?

Sampai di sini sahaja. Aku tak tau esok nak makan apa waktu lunch dengan dalam poket just ada RM2. Dan bila masuk gaji akan ku sumbat mulut ni dengan subway dan fastfood lain. Sekian, aku cuba masuk tidoq awal untuk hari stress esok nanti.


No comments: