15.11.11

Pudu Najib Sentral 2.0


Baru sampai sini dalam pukul 6 pagi macam tu. Nak dekat 7 jam lambat gila punya bas. Dan dia buat masalah lagi semalam. Beli tiket lain dia tukar last minit tiket lain. Ok bas kosong tapi bila kau duduk seat belakang memang terhuyung hayang. Dalam otak fikir benda karut, kalau accident kena hentam dari belakang memang aku dah pergi dulu la gamaknya. Syukur sampai.

Macam biasa breakfast kat Mat Dee. Bukan selalu orang kampung ni nak breakfast. Asyik bangun lewat ja tengok matahari dan mencacak dekat langit, teruk anak mak ni.

Tengah-tengah layan surfing tiba-tiba datang sorang uncle India ni minta duit bagai kata hilang la. Gua syak dah dia kaki kencing tapi gua kesian gua bagi la RM2. Yang hairannya lepas gua bagi dia tak pergi minta dengan orang lain dalam ni pulak. Lepas tu gua rasa pening gua syak dia dah buat mandram bagai. Ok menyimpang jauh fikirnya. Gua positif maybe pening sebab effect kopi hitam. Gua harap gua ok. Kadang-kadang manusia ni bukan boleh percaya sangat.

Ok sudah entry sampah. Duit dah jolok nak bayar dekat abang kawasan rumah. Aiyo tengah bulan dah kena bayar. Nasib baik poket berisi sikit. Sikit je la buat nak hidup. Okbai.


No comments: