9.7.11

Episode 97.

Aku tulis berbaju merah Patriot sesekali tidak.

Pagi sabtu matahari terpacak baru terbangun. Ke dapur aku mencari breakfast merangkap lunch sekali. Nampak sepinggan cucur udang yang udangnya tak jumpa ku ambil ngadap TV. Aku lihat Bersih sana Bersih sini di saluran 501 dan 107 pukul 1300 ++. Teruja nak tengok berita dan muka-muka golongan berdemo. Apa macam la KL ye hari ni. Jalan sana sini tutup, sekat sana sini dengan bergelimbangan objek hitam biru merah. Malam nantilah ambil kisah tengok apacer Kuning-kuning itu semua. Kau sokong atau kau bangkang?



97. Selamat ulangtahun tak jadi Pak Long. Macam haram punya entry kan duduk recap balik kenangan lama. 97 4 tahun lepas percubaan pertama gua nak jadi lelaki. Percubaan pertama gua nak miliki anak gadis nak buat kekasih hati tapi fail gua cakap sama lu. Yang lawak malam tu lepas mesej berbalas gua boleh mengalir air mata. Ini tak lawak tapi betul-betul. Gua masih lagi ingat mesej gua send kat budak tu :'' Will you be my unitended? " Dia senyap then gua tanya positif or negative. Dia reply negative. Ambil kau hati remuk bagai nak rak. Duduk fikir macam mana nak berhadapan dengan dia esok pagi dalam kelas sama. Dekat seminggu lebih gak rasa pelik tak cakap ditambah dengan emo bagai la. Tapi now dah ok. Boleh jadi kawan macam biasa dah. Dia sekarang dengan budak nogori dan nampak gaya masa depan dan macam tertulis siap planning dah ke level seterusnya. Selamat berkekalan hubungan diucapkan ke jinjang pelamin.

Itulah first time gua jadi berani confess perasaan gua dekat budak perempuan yang gua suka dan cinta. Yang kali kedua masa tahun pertama dalam dunia budak U. Gua malas nak tulis pasal tu sebab gua rasa ada yang tahu pun pasal episode 25 tu. Dah banyak rasanya entry gua tulis pasal episode 25 tu. Kali ketiga bila lagi ye tak encik penulis blog?

Till then. Habis kena bahan depan-depan nanti kalau jumpa kalau dia baca pasal entry ni. Chill yo !


No comments: