2.5.09

02.May.2009 - Done.




Finally, semua settle. DONE!. Fuhh.

Pagi semalam, duka dan emosi terasa. Entahla. Semuanya terjawab, semuanya telah di presentkan, semuanya telah di ekspresikan. Ok, aku bukan presenter yang baik tapi aku dah cuba yang terbaik. Resultnya, aku bukan yang terbaik! Sudah puas dengan apa yang aku lakukan semalam tapi kadang2 tak juga.Hmm, manusia memang tak kan pernah puas.

1 jam 46 minit semalam aku rasa masa paling berharga. Paling bermakna aku rasakan. Walaupun sebelum itu aku seperti DOWN. At least aku dah lakukannya. TASK done. Well done BOB! Jangan jadi LOSER.

Life is Beautiful, Colourful, Excited. Really? Kadang2 apa yang terjadi ada hikmahnya. We must accept the FAITH that been written. Dan selepas semalam, aku rasa lain. Rasa happy juga kadang2. Aku suka dengan kesan dari apa yang terjadi pagi semalam. Tapi aku agak KECEWA. This is what they call LIFE. Pasrah.

Pagi tadi, masa bermakna aku rasakan. Walaupun tak seperti yang aku mimpikan tapi OK la. After all, aku rasa ending TASK sem 2 aku ni tak sangat kecewa kot. Most importantly is after what happen - FRIENDSHIP. PERSAHABATAN. Itu yang pentingkan wahai Blogger?

To you, Enjoy the HOLIDAY. Cuti2 sokmo ye. Nanti jumpa kat KEDAH. Can't wait to jumpa sama kamu. Bawa jalan2 around my TOWN. haha! Thanks for listening to my PRESENTATION pagi semalam. Aku accept the REVIEW & COMMENT dengan hati terbuka. It's OK la. Tapi, aku tak akan putus asa. Kau yang terbaik! Ikhlas, Honestly, Sincerely.






R, saya Rindu, Loving, Hoping.
END.











++ Listening to : MUSE - Invicible + Falling Away With You ++







No comments: