11.8.11

Rama-Rama

Hai.

Berapa hari dah puasa? Oh dah 11 dan penuh. Tak kan tak boleh tahan lapar 13 jam ye tak. Terawikh tenggelam timbul ikut rasa nak pi ke tak. Aku pun tak tau apa nak jadi dengan diri ni. Btw, teh tarik moreh masjid kaw habaq mai.

2, 3 hari yang lepas aku tengok movie The Butterfly Effect. Tu pun ambil dari kawan aku Kecik. Pada mula ingat tak layan story dia tapi best jugak. Kisah seorang mamat tu boleh ubah masa silam dia dengan baca balik jurnal yang dia tulis. Masa kecik dia ni ada masalah blank sikit. Nak tau lagi baca sinopsis dekat wiki-wiki.

Kalau ada power macam tu kan best. Boleh balik semula ke masa lepas then ubah apa yang betul. Tapi setiap apa yang diubah mesti ada effect kan walaupun perubahan yang dibuat tu sikit ja. Aku selalu dok fikir kalaulah aku boleh balik ke 11 tahun yang lepas masa titik perubahan dari sekolah rendah ke menengah. Ada satu benda tu aku nak ubah dan kekalkan sangat sebab sekarang aku hilang tu semua. Tapi kalau aku ubah mesti aku bukan macam sekarang kan? Maybe aku bukan graduan UM dan tak pernah kenal kawan-kawan yang panggil aku Bob. Maybe kita tak akan jadi kawan di laman sosial biru tu kan. Got the idea ??


Apa yang terjadi dah terjadi dan tak boleh dikesali tentang diri ini.

Selamat berbazar sampai tak ingat dunia kawan-kawan dan selamat mencari baju raya. Tahun ni aku tak tempah baju melayu baru, malas dan tak ada semangat nak raya cakap kat mak. Cari keja shift raya la senang.



No comments: