31.1.11

Saya layan gusti, saya ok.


Dude, Alberto Del Rio menang Royal Rumble weh. Kau kenal tak siapa mamat yang gua cakap ni? John Cena tak menang. Gua suka!

Gua harap suatu hari nanti dalam hayat ni dapatlah gua jejak kaki dekat sana tengok Wrestlemania secara live. Mahal sangat kot ticket dia. Kalaulah gua jutawan satu hari nanti kan senang. Susah nak cari geng yang layan gusti ni. Kalau kaki korean dengan anime ramailah. Ya, gua tahu semua ini sudah di plot. Dah nama pun sport entertaiment kan gusti profesional ni. Tapi gusti sekarang tak best macam zaman Attitude dulu. Wikipedia kalau masih blur dan tak faham apa yang gua cakap ni.


Lepas ni gua akan update dan tulis apa yang gua rasa nak tulis. Selamat datang ke dunia gua. Peduli apa dan pekakkan telinga dengan penilaian orang lain. Bosan sila tekan X saja :)

No comments: