2.8.10

Weekend with Abang Singh


Weekend bersama Abang Singh. Bila first dapat tau kena masuk bengkel tu bermacam sumpah seranah keluar dari mulut aku, weekend kot bila lagi aku nak rehat dan keluar berfoya-foya. Konklusinya bengkel tersebut layan saja dan fun walaupun dalam DKC tu asyik tengok dekat dinding bilalah jam nak detik pukul 5 petang, Haish. Btw bengkel itu bertajuk "MAKE YOURSELF EMPLOYABLE" oleh Dr. Ranjit Singh Malhi. Ciss, rupanya Singh tu penulis buku sejarah rupanya. Hello Apit, Singh ni bukan Singh yang bawa Rally Car, itu Karamjit Singh. Kalau Karamsingh Walia jugak confuse tak tau la. Ayoyo~

Dan jumaat malam lepas berakhirlah Minggu Zoo KK4. Eh cilap, MKB 2010/2011. Dan family aku dapat baju warna Merah sama seperti warna Ruby masa 1st year dulu. I miss that old time. Dari Ruby ke Diploria ke Aurochs tak pernah-pernah family yang aku join menang. Ok jeles sekejap sama si Adli yang tiap-tiap tahun bersama family Juara Saphire, Eusmilia dan Mastodon. Apa nak buat dah tak ada rezeki katakan. Seriusly aku cemburu dengan Si Gajah tahun ini, Grrrr~



Selamat berkonvo abang dan kakak senior. Hope tahun depan jejaklah kaki aku di DTC sana.

No comments: