5.8.10




Dear BLOGSPOT,


I need a best friend. Kawan yang aku boleh aku kongsi suka duka, sakit pedih, malu pilu.
Kawan yang jadi telinga lontaran apa yang aku pendam nak luahkan, apa yang aku tidak suka, dan apa-apa sahaja.
Dan aku masih tak jumpa kawan macam itu.
Kawan yang aku boleh ceritakan hidup loser ini, gadis malang mana yang aku suka dan seantaranya.


So, aku janji akan kawal makan. Katakan tidak pada makan di lewat malam.
Tapi tadi aku cabulinya.
Aku makan juga nasi di kedai bawah dan lepas itu aku jadi down, murung, dan sunyi hilang arah dan sebab untuk senyum dan ketawa seketika.
Aku pusing-pusing kota raya seorang diri tak tentu arah dan beli sekotak susu RM7 dan burger daging double.

Now aku rasa loya nak muntah. Aku rasa macam nak luah balik apa yang di telan, rasa kurang waras buat seketika. Kau dan semua peduli?



Selamat Malam MANUSIA!






2 comments:

Unknown said...

makan dan luahkan kembali?? hurmmm,jgn conttohi yg tidak baek..da ade sedikit perubahan...anda da nmpk agk kurus sedikit..percayelah..u can do it...go bebeh..~ *(^^,)*

Z a F said...

weyyyyyy.. jaga diri baek2 tao.. jgn buat org risao ;p