27.7.09

Coral Domino.

Malam semalam sudah tamat. Tahniah kepada batu karang hitam. Tak juga lupa kepada batu karang bewarna yang lain. Simpan semua itu sebagai kenangan terindah. Tapi kenapa baju karang kami buruk wahai Galaxia? Warna lain mahal katakan, ok la.

Ok, dalam seminggu lepas aku telah join dua aktiviti. Debat dan sketsa. Debat sebab aku last minit ganti orang. Apa yang aku merapu 30 saat hari tu tak tau la, ada aku kisah? Sketsa pula ok la setakat memalukan diri sendiri untuk bikin orang ketawa. Kredit kepada Keneth dan semua pelakon yang terlibat.

Malam terakhir itu Diploria bermain game Truth or Dare. ok la, fun jugak. Giliran aku di tanya siapakah antara roomate aku yang jahat. Aku jawab Panjang, sorry bro kalau terasa. Sekadar nak cover ja. Nasib baik la tak di tanya soalan perangkap yang satu lagi. Fuhh, lega.

Tahniah kepada Diplorian yang di lantik memegang jawatan dalam kolej. Acap & Mai sebagai JIK dan Panjang sebagai floor rep. Go Diploria, Go Bestari!!

*Can we turn NO to YES?

No comments: