22.7.09

Dip! Dip!

Selasa, pagi tadi hujan lebat. Enak gila ketidoran sampai ke tengah hari. Ya, 2 kelas sejarah aku ponteng. Malas & lebih enak melayan kehujanan. Tengah harinya, Joe bagitau nama aku di panggil sebab tak hadir kelas Dr Kamal. Siot, harap jangan terkantoi sebab kawan sign dah la. Memang aku nak belasah la siapa-siapa yang rajin tangan tolong sign untuk kelas itu. Siang tadi memang SUKA fikirkan pasal problem tu.

Malam tadi MKB. Macam biasa, family aku ramai yang tak turun. Boleh kira dengan jari sahaja muka budak lelaki yang turun. Bajet dah hebat dan kemas dah la tak turun. Aku rasa family aku macam mati bila lawan cheer tadi, tak hidup, tak mantap. Come on la Diploria, jadi gila-gila sikit!

Pengetua kata nak jimat elektrik tapi aku tengok lampu dekat dataran bestari asyik menyala ja sampai ke pagi. WTH la. Bilalah duit PTPTIPU nak masuk-masuk~

3 comments:

Shukstarz said...

kalau da npk lampu tu hidup,
pandai2 la pg off..

Z a F said...

kpd bob,
psembhn yg bek mlm td
~.~

jom join team kami......
hihihih~~~~

Guess who? said...

wth dah pakai tutop la..
nak master pegi tutop ke..