10.3.09

Omongan

Jumaat lepas - Tekad di pasang nak manfaatkan cuti 3 hari. Katanya nak siapkan esaimen, nak study, fokus & tak mau pegang joystick. Rumusannya? Cuma omongan kosong saja. Well done!!! Esaimen langsung tak bertaip, buku di pinjam langsung tak di baca & joystick masih juga di pegang. Memang kronik aku ni. Gangguan sungguh kuat dari Internet Explorer & YM. Hidup tak senang kalau tak melakukan rutin itu. Hari2 yang hujan menambah semangat untuk tido, sungguh enak wahai kawanku.

Pagi Isnin itu juga tidak aku ikut ke Sambutan Maulidur Rasul UM sebab sangat ngantok mata ini di tambah pula hujan di pagi Isnin. Sorry Rosdi sebab tulis nama tapi tak join, gangguan cukup kuat. Ok, aku harap sangat aku dapat gunakan hari2 yang mendatang ini dengan bijak siapkan semua benda yang perlu. Oh Tuhan, tolonglah hambamu ini dari belenggu sifat malas..Amin~

Benda-benda wajib - 3 esaimen sejarah, 2 esaimen asia timur, 1 kerja BI kena settlekan. Prepare minggu depan 2 presentation. Cari tajuk baru untuk presentation BI, b4 dis tajuk " Life ". Wth I'm going to talk about haa ??

** YM tu private ye kawan. Budak tu view blog aku td. Hmmm..

1 comment:

Anonymous said...

hah....
meletuz semangat kwn aku sorang ni...
tp,standard la...gangguan alam mmg selalu terjadi kt kita2 yang hidup dlm donia uni yg ado ni...