10.3.09

Jutawan.





Slumdog Millionaire. Ok, petang Sabtu lepas aku tengok juga movie ini sebab ada masa kosong. Kosongla sangat sedangkan esaimen bertimbun. Story ni dah tersimpan lama dah dalam pusaka Acer aku cuma tak berkesempatan ja nak layan. Walaupun agak ketinggalan aku layan juga, peduli apa aku, HAHA.

Storylinenya best bagi aku. Aku tak akan bagi review lebih2 sebab aku tak pandai. Abang Shukor lebih arif bab2 hiburan ni, betul tak bro?. Movie ni menang 8 award kat Oscar, 4 award di Golden Globe, 7 awards di BAFTA & banyak lagi di award show yang lain. Sila Google sendiri. Thanks for this movie copy my Ruby Geologist.

" God is great !! "

P/s - aku juga mahu kaya! Muktamad.

1 comment:

Qusairy Chantruisse AsSaidi said...

yeah...cita ni mmg best tahap gaban..
aku salute kt story writer cita neh...one my peberet...