22.1.12

Happy CNY Amoi.

Esok tahun baru cina makanya cuti 2 hari. Tatkala ini aku sendiri dalam rumah dengan luarnya guruh berdentum signal hari mau hujan.

Apa kisah dengan aku? For now aku sedang berada dalam fasa training pekerjaan. Training untuk kerja tukang dengar masalah dan makian pelanggan telekomunikasi. Ya, aku dalam proses training jadi budak customer service untuk Celcom. Last week tengah belajar tentang produk dan aku dapat bahagian postpaid. Seriusly last week aku tak sure aku boleh faham semua atau tak apa yang Encik Ad tu ajar. Kau ingat senang nak faham semua tentang produk dan sistem. Lepas ni aku tabik la dekat manusia yang kerja dekat call center tu yang boleh tahan stress dan makian dari customer.

Hey, I'm broke lah. Can I made a loan with you my friend ?

No comments: