1.3.11

March yang "HEAVEN" sangatlah.

Hey people. It's March already lorrr.


1 Mac. Baru nak hantar bab 1 dekat penyelia. Confirm kena beleter panjang dengan penyelia kesayangan. Ok, tengah fikir alasan musabab nak counter bebelan siang nanti. Silap kau jugak kan bob ye tak?

Minggu 10 dan 12 presentation untuk kali terakhir dalam sesi pengajian Ijazah Sarjana Muda Sastera. Harapnya lah. Ok, minggu ke 10 ada 2 presentation pada 15 dan 16 bulan March. Next 31 March ada lagi satu. Secara perkiraannya 3 presentation = 3 esei. Tesis ada lagi 4 bab tak siap = 4 esei kiranya. So, dalam campur tolak kiranya aku ada dalam 7 esei yang setiap satunya 20 pages amnya. Wah, hebat kan bulan March ni.

Oh ya, dalam bulan ni juga ada dinner MAB bagai tu. Fasa 1 sabtu depan dan fasa 2 yang vogue bajetnya akhir bulan nanti. Tema? Arghh, pedulikan saja. Ada baju yang muat aku rembat pakai. Tak larat dan tak ada kerja aku nak diet macam si Datuk K tu dah dekat 2 minggu tak makan nasi sehingga MAB nanti semata-mata nak melaram sakan. Dia saja mampu, aku tak mampu! Apa yang aku suka dengan MAB adalah boleh tengok gaya-gaya make up tebal ala mak datin arabian nanti. Siap boleh kalahkan ketebalan make up si . . . punya. Eh, terngata lagi.

Dalam bulan March ni juga besday . . . Hurmm. Sekian bebelan.

4 comments:

noyu aida said...

beday sape plak ni en bob?
hehe masa sangatt cepat berlalu kan?
masa itu EMAS....

.chocolatevanilla. said...

hahaha !
Uiii yeke tanak make up la .
naty kena bahan hehe ~

Anonymous said...

haha ! datuk K tu ! diet semate die tu..! nasib baik makeup die x tebal ~ahaks

mint heartnet said...

matila datok k diet camne pun tetap tak cantek