3.1.11

Dah 2011


Hai kawan taulan sekalian.

Semangat ni nak tulis-tulis before gerak pergi kelas pukul 12. Berazam nak jalan kaki macam dulu ke Fac, nak turun isi lemak badan sikit katanya. Tengok sajalah nanti macam mana. Sampai-sampai kolej pagi tadi tengok helmet hilang. Adoi, cuai sangat before balik tak simpan elok tak pasal-pasal dah kena kebas. Nanti melayang la note RM50 untuk benda alah tu, ish sukanya! Kalau jahat sangat dah aku curi, tapi aku baik kan. Balik bilik tengok tikar hilang kena curi. Dari 3 lipatan si makluk tu tinggalkan sekeping kecik ja. Lahanat betul la kau kan. Apsal tak angkut semua saja terus.

Result yang keluar rabu lepas ok lah. Tak dapat dan tak sampai dekan pun. Syukur Alhamdulillah. Kepada kawan yang result gempak tu terbaiklah, anda terhebat! Kadang-kadang manusia tak akan puas dengan result, dan akan jeles bila result kawan tinggi. Normal la kan. Tapi aku syukur sebab gred A dan B saja tercatat dalam slip dan tiada C yang sangat suka menarik pointer jatuh merudum. Yang penting ko-k aku dapat S lulus tak payah nak repeat ambil ko-k lain. Kelas tu la aku ponteng memanjang. Terima kasih la Encik Latiff~ (Ye ke tak nama dia aku dah lupa)

Semester 6. Last tu. Kena fight dengan tesis 6 jam kredit dan skor 3 paper sejarah untuk sem last ni. Dah masuk sem ni terfikir jugaklah aku apa yang akan berlaku lepas bulan 5 nanti. Hmmm, nak feeling2 sikit la.


Come on la CHELSEA. Jangan nak jadi CHELSIT bagai plak!

No comments: