3.12.10

Angau,

Post bicara tentang exam lagi.

30/11 dan 2/12 lepas sudah lagi 2 paper. Yeah, soalan sangat ok. Alhamdulillah tak terkejut sangat-sangat. Cuma sebab malas dan last minit study hasil jawapan tak mantap, jelas dan kurang fakta penting di dalamnya. Maybe banyak kawan aku akan dapat score A. Aku? Berserah saja kepada budi bicara lecturer. Seperti bayang-bayang gred A sudah melayang. Next paper 6/12 pakej 1130 + 1500. Kau mampu punya la Encik Bob.

Lepas habis exam fokus tentang tesis. Wajib bagi settlekan bab 1 kalau tak kau nak mampus dengan papa Jo. Plan mahu stay sini tapi tak tahu nak menumpang dekat mana sebab bilik kena cat. Kalau tak bolehla aku jadi penumpang haram seminggu dua. Serabut kepala weii.

Hey, aku rasa lately ni aku dah angau. Kau buat aku senyum sendirilah, Dup-dap bila dekat dengan kau. Macam tak mau saja delete mesej dalam inbox. Damn! Sekian.


* Sekarang makinlah famous betul la mulut pot-pet pasal kak Mel tu, haish~


2 comments:

Unknown said...

aiyooo....sumpah ????

mint heartnet said...

nama kak mel tu aku yg bagi