4.12.10

Oh Eropah Moden

Firstly serius aku memang fail bab-bab nak letak tajuk entri ni. Ok la kan letak tajuk jugak sayang.
Yo. Sangat gigihlah aku awal pagi Sabtu ni menyiapkan esei Dr Zul yang sudah habis datelinenya Isnin lepas. Damn, baru sekarang rajin bagai gigih bersemangat waja berjuang tinggi dan sebagainya. Entah diterima ke tak agaknya esei ni aku masih tertanya-tanya tiada jawapannya. Alahai Dr Zul, maafkan saya yang sangat malas ini ya. Tolong marking jugak ya. 30% tu Dr :)


Kata-kata dari saudara Mohd Hafis Ariffin :
"Yelah, orang cakap aku makin kurus. Eh Bob, kau makin gemok lagi dari dulu la."
Kalau dah hari-hari melantak ayam mana tak memboroi perut satu ni. Lunch 12th lauk ayam, DS petang lagilah ayam, haish. Bersyukurlah lah labu. Rindu gilalah menu ruji ikan keli DS zaman muda-mudi dulu.

* SELAMAT BERULANGKAJI BUAT YANG TAK HABIS EXAM LAGI MACAM AKU. Muah2, Kiss2~*

1 comment:

Anonymous said...

motif gamba abg apis kat sini? dahsat weh. HAHAHAHA