8.11.10

Berat siot Palmer!

Ola. Tengok bola tak semalam? Chelsea kalah 0-2 dengan Liverpool, cett! Padahal aku tak tengok sebab malas nak turun bawah. Sukalah sangatkan penyokong MU tu. Wa tak kisah bhai~

Ok, dah nak balik pun malam ni dengan Abang E. Beli tiket pukul 10 naik dekat Duta tapi bas lain-lain. Aku masih setia dengan Pancaran Matahari sebab seat dia agak lebar, well selesa itu penting. Baru lepas kemas bilik, perghh berhabuk siot menyapu tadi. Ni la kerja aku kalau selalu balik lewat dan datang awal ke kolej jika nak banding dengan abang Mat dan abang Kori. 2 beg bawa balik tapi bapak la punya berat aku sumbat baju-baju yang dah tak nak pakai sebab cuti sem nanti lokar kena clear sebab ada kerja2 cat bilik. Mesti mak aku bangga bila tengok anak dia ni bawa balik buku banyak tambah lagi dengan saiz Palmer seketul tu, perghhh. Ni la akibat kalau balik lewat tapi duduk melagho ja tak settle esaimen, ambil kau!

Aku malas nak bawa balik banyak sangat benda untuk study sebab dari pengalaman dulu-dulu bahan ilmiah yang dibawa balik akan tersimpan saja dalam beg tak sentuh-sentuh. Balik sinilah study, yeah! Well first paper pun start 25/11. Harapan? Maintain pointer dan up sikit dah la. 3.5? Kalau ada rezeki la, macam tak da harapan pun. Hmmm. Malaysia bolehlah~

Sekian, selamat bercuti, balik kampung, berulangkaji, menambahkan isi lemak badan dan apa-apa sajalah. Tatatatatatatatata.

p/s : Palmer tu bukan rokok ok :D




No comments: