18.8.10

163.

OMG, sungguh tidak suka bila kebatukan dan selsema. Sebab fenomena ini akan menjengkelkan orang di sekeliling.Ya, aku faham betapa seksanya nak lepaskan batuk dalam kelas tanpa seiklasnya dan secara kawalan. Semua ini dugaan Tuhan.

Kadang-kadang lawak itu best, dan sungguh sangat best kalau perkena dan ketawakan orang lain. Eh, ada masalah ke dengan selipar jamban merah ni? Sorry la kalau sakit mata, sebab duit TAK ADA sangat nak beli yang macam kau pakai tu. Peduli apa, dah tak bernafsu aku nak bergaya ke dewan kuliah menunjuk sana sini. Nasib bulan puasa, kalau ikut lawak dan lama aku sumbat selipar ni dalam mulut tu. Suka la kan bagi orang malu depan ramai-ramai. Jangan sampai satu ketika aku boleh hilang sifat timbang rasa dan pendiam ni. Ok?

Petang esok pukul 4 saya akan tengok awak keluar dari kelas ya. Haish, duduk sekolej pun jarang nampak so susah nak stalk. Kadang-kadang saja terjumpa. Bila dah berani saya akan cuba say hello ya.



Gedik syialll~

No comments: