21.8.10

Hari-hari ayam pun bosan jugak kan?




Tak ada motif pun letak gambar di atas. Suka sesuka hati aku ja. Amacam, buncit steady tak si baju purple tu?

Jadi Jumaat semalam bagi aku adalah malam makan-makan. Berbuka puasa di jabatan dan sambung pula dengan majlis bakar-bakar si Seladang. Oh yeahh, sudah mahu muntah balik segala isi ayam-ayam yang di jamah malam semalam. Majlis bakar-bakar si seladang bolehlah meriah juga walaupun tak ramai jantan-jantan yang turun. Malas nak kisah, sebab malam tu banyak yang clash dengan perjumpaan projek kolej dan sesetengah yang tak mahu join. Non malay tak ada seorang langsung pun, cayalah 1 MALAYSIA!!!. Ok malam esok majlis bakar-bakar si Gajah dan aku pula yang akan makan asap dari bilik D212. Hai, bolehlah esok aku jadi stalkers sebentar si gadis Mastodon pada malam sabtu esok. Turun ye wahai saudari pada malam nanti, haha gedik syiall..

Bila dah tinggal banyak kali terawikh terasa malas pula nak jejak kaki dekat surau. Haish, sungguh setan kan sifat malas dalam diri ni. Oh ya, gua tak beli lagi pun tiket balik Kedah untuk raya. Terasa tak best bila fikir proposal sepatah haram slumber tak taip lagi. Lagi satu alasan tak beli tiket lagi sebab lupa jalan nak pergi Hentian Duta, ciss 3 tahun dekat KL masih boleh ingat-ingat lupa jalan, tak rempit sejati kan?

Dah nak masuk waktu imsak lebih kurang setengah jam lagi dan katil sungguh enak bagi permandangan mata ngantuk ini. Wah, lentok dan bestnya si Datuk K ini membuta atas katil aku. Haiya, tolak jatuh bawah baru tau, haish. Ok, saya tak sekejam itu maybe.

Dua puluh dua angka yang best kan? Ayuh mengira detik bersama-sama saya~

No comments: