7.5.10

Assalamualaikum sebagai intro permulaan.

Well, pagi ini akan bertolak pulang ke Kedah. Cuti semester yang agak lama. Kepala asyik fikir pasal tesis selepas result exam yang akan keluar nanti. Banyak benda yang dah berlaku tahun kedua aku di sini. Suka, benci, manis, tawar dan macam-macam rencah sesedap sesakit hati kehidupan. Macam-macam junior yang aku kenal. Ok, belagak, baik, sombong, perasan bagus, semuanya ada. Lantak kau orang la.

Masuk semester baru aku tidak akan stay dengan roomates lama. Ada pertukaran. Aku sayang teman sebilik aku. Hahaha :)

Cuti nanti aku harap dapat kerja yang berfaedah, KERJA ya bukan buang masa habiskan duit BANK SIMPANAN IBU & BAPA. Aku harap aku akan rajin pusing Tasik Darul Aman. Being like this now is so _____ *Isi dengan ayat suka hati sendiri*


Selamat bercuti dan moga berjumpa lagi Bestarian!

*Hope junior baru nanti ok dan kawaii :), Tapi aku masih sayang yang lama tu kot. Hmmm

No comments: