7.4.10

22 dan Empat Belas Sudah.




Ya, makan malam ala-ala Jepun tersebut sudah selesai. Best? Dulu dan kini ada perbezaanya, sungguh penat kot perjalanan mahu makan malam. Meja bernombor 22 dan burung-burung kami tidak bertuah pada malam itu, haish. Food? Ok la, standard makan malam hotel. Belasah sajalah, overload sesudah beredar keluar dari situ. 125 ma~


Lensa dan persekitaran. Macam-macam gaya dan rupa aku lihat. Geisha, cindarella, bergaya. Yang bertudung buang sekejap mahu bergaya, ok itu subjektif dan hak masing-masing. Terdapat beberapa keping juga pixtoria yang aku snap hasil kamera pinjaman rakan. Frust, setting tidak ok banyak yang mengecewakan. Malam itu aku pakai kemeja biasa, jeans dan NIKE pinjaman. Ish, kawe tak smart la.Tiada mood nak untuk pamerkan pixtoria malam itu di Muka Buku.

14. Dah nak final exam sudah, minggu hadapan minggu ulangkaji katanya. Dalam kamus hidup aku asyik last minit buat keja. For NOW, berbaki 3 esei sejarah dan satu presentation. Bapak punya pemalas gila. Bak kata E, Bob tu boleh buat sebenarnya tapi cuma pemalas sedikit. Ya, SETUJU 100%!!!

Kekasihku Aspire 4730Z masih sakit dan tidak di hantar ke wad. Nak online pon susah sebab wifi rosak dan kena pinjam kekasih kawan. Format lagi dan melayang lagi RM aku. Sekian sudah, OK?


Weekend ini bercanda di Pangkor. Gua kecewa malam Ahad itu tak sempat berposing gambar sama kamu, ish kecewa kot.

2 comments:

mint heartnet said...

are you going to pangkor too bob?
yeah!!!

.chocolatevanilla. said...

ohh abg bob.
saya link kamu la yaa:P