30.1.10

Sabtu minggu kelima.

Sebab apa yang di lakukan ada makna di sebaliknya. Kita cuba buat marah, sakit hati tapi dalamnya tidak begitu. Mungkin untuk menunjukkan yang kita terasa, tersadis, terguris, dan seantara dengannya. Jangan mudah mengambil hati dengan perilaku.

Bila selesai akan ada protes. Tipu, seleweng, korupsi, dan komplot. Semua sama sahaja bila tidak dapat apa yang di kehendaki. Kutuk, maki, hina, terpeking terlolong. Dah biasa, sudah lali. Sekarang sudah tidak rahsia sebab identiti, pilihan sudah di nodai. Cakap dan exposed lebih nanti di buang keluar. Neutral dan bukan kiri ataupun kanan.

Nak petik guitar impikan main sebuah lagu. Tapi tangan ini kaku, satu bunyi pon tak menjadi. Hish. Esok ke Melaka, hope fun la harapnya. Rombongan budak-budak baik. Gelak sikit, Haha. Ok cukup.

Tengah layan Pop Tak Masuk Radio ketika menaip. Lagu Cinta Untukmu best!

2 comments:

ユ ユ 江角 said...

''Nak petik guitar impikan main sebuah lagu. Tapi tangan ini kaku, satu bunyi pon tak menjadi.''

SALAM SAUDARA BOB..KAMU SEDAR KAMU PUNYA BAKAT YANG SANGAT JARANG ADA PADA ORG X??..BAHASA KAMU MUDAH.. ..TP MAKNA PERLU CERNA DENGAN BAIK BG ORG YG MEMBACANYA..BAHASA KAMU INDAH..SIYES BUKAN SAJA NAK PUJI...YU DAH TELITI BANYAK KATA2 AWK ...CUKUP BAGUS..ADA STYLE TERSENDIRI .MUNGKIN BOLEH JD PENULIS YG BAIK SUATU HARI NANTI
AMINNN

Z a F said...

lagu cinta untukmu rox!!! ngeeee~