7.8.09

Hey Kamu.


Hey. Bagi saya kamu sudah perfect. Tiada perbandingan dengan lain. Kamu adalah kamu. Lucu sifat kamu. Kamu mempunyai sesuatu. Perkara tersebut buat saya jatuh sama kamu. Ya, kamu tahu itu kan. Tiap waktu saya merindui kamu. Wajah kamu membayangi mindaku. Haish.

Tetapi kita berbeza. Sebab itu saya tewas mendapatkan kamu. Tidak mengapa, semua itu telah berlaku. Mungkin saya bukan untuk kamu. Mungkin junior kita bisa menarik hati kamu. Bila itu terjadi saya tidak bisa kata apa-apa. Kamu pernah berkata, kebahagiaan melibatkan dua pihak bukan sepihak sahaja. Ya, saya setuju keseluruhan. Terima sahajalah ketentuan ini.

Saya merasakan seram sejuk kebelakangan ini bila berdekatan dengan kamu. Mulut saya terus membisu. Kadang-kadang terasa hendak larikan diri. Haish, haru-biru.

Hanya satu perlu kamu tahu. Dalam hati ini hanya ada kamu. Tak tipu, LOVE YOU. Ok, mari hasilkan bunyi dengan bertepuk sebelah tangan di hadapan cermin. Saya rasa saya handal dalam perkara itu, kamu semua kawanku?




5 comments:

Z a F said...

sy ske post ini ^^

noyu aida said...

sape kamu?he

mint heartnet said...

saya tahu kamu siapa!

mint heartnet said...

eh eh saya tau siapa kamu..

Unknown said...

babe...seram sejuk,mulut membeku...
i know u r da strong one...bertepuk lah selagi kamu mampu...