24.3.09

Entah

Ok, malam itu sudah pun berlalu. Pandangan aku sebagai seorang junior 4th adalah OK la.. Bagi senior, ada yang mengatakan MAB tahun ini adalah yang paling hampeh compare dengan sebelumnya. Masing2 ada pandangan & pendapat sendiri. Malam itu pelbagai jenis gaya fashion boleh di lihat kadang-kadang terfikir juga adakah aku berada di karnival? Kadang2 seperti melihat fashion disaster di kalangan warga 4th dengan sesetengah make up yang tak menjadi. No komen. Aku tidak bawa digi cam pada malam itu so tiada kenangan untuk di kenang, oh damn!! Dalam minggu ini juga dapat di lihat banyak gambar2 di upload dalam laman sosial, masing2 nak tunjuk kenangan dan baju pada malam itu. Selamat mengUPLOAD !!!

Tatkala aku menaip post ini, aku sudah settlekan 1st esaimen bertulis aku. WOw, macam sial last minit punya kerja dapat di siapkan. Ringkasan artikel tu kena submit pukul 4 petang nanti dan aku berjaya settlekan dalam 24 jam *ponteng kelas jepun+copy/edit artikel senior* Nak hidup katakan. Pagi Selasa ini juga aku ada presentation sejarah asia Azharuddin. Memang teruja nak kena hentam untuk presentation 3 markah sahaja. Positif2!!

Selasa ini juga borang stay kolej dah keluar dan last day submit untuk borang PM. Si Raju paksa aku isi jugak borang PM, stay kolej punya pasal sebab projek aku join sangat BANYAK. Katanya bakal PM perempuan banyak "tak open minded". ???. Tengok sajalah nanti macam mana. Oh tak ya juga, Kembara untuk hujung minggu ini di tunda lagi..(or batal terus?). Fedupnya terasa. Masalah-masalah. Sekian, selamat pagi !!!

** MAB itu aku berjaya snap pic dengan si dia. WoW!

** Chelsea & MU kalah, Liverpool menang besar !!! Hmm..wth.

** WIfi UM kat laptop aku macam *#$$#. Agak jiwa kacau.

No comments: