30.6.11

Oh My Oh My

This is the end of the June. Yes, tomorrow the new month come. Hello July!


Dan segala yang berputar di sekeliling ada seperti normal kebiasaan dan tiada takat keterujaan luar biasa dari kebiasaan. Every day is the same. Every hour is the same, every weeks and month is the same and lame. Pity right. Well this is my chapter sisa-sisa bakal graduan akan bergraduasi in the next 3 month. Keep couting and counting.


Untuk seketika aku berasa aku sangat cuak dan takut bertemu dengan mereka yang lama. Berjumpa dengan mereka yang lalu sebab there is something bother myself. Feel like nothing to brag it. I'm scared of their judge and what they think. Ku harap sikap konfidensi diri ini akan meninggi. Never want to look down to earth every scond of the breath. Oh My oh My sangat broken betul English gua ni kan. The Band 4 is just a band for me. KehkehKeh! (Tribute to Mr Raju).


Hey, semalam dah tengok itu cerita robot bertajuk Transformers 3. 2 jam setengah yang bikin sakit punggung dalam cinema dalam Aneka. Plot sudah agak robot lawan sana tembak sini dan akhir sekali si Optimus lori berdiri dengan tangan sebelah saja. Babe si Sam pun ok la boleh tahan :P. Lepas ni gua bajet nak masuk lagi panggung tu nak tengok final budak Harry punya movie. Btw gua rasa itu cerita Tolong! Awek Aku Pontianak macam nak tengok jugak rasanya. RM10 fikir dulu baloi ke tak ye, duit oh duit !




Minggu lepas gua download balik siri GTO dan tetiba terasa terdetik nak jadi cikgu plak. Wah kemain tau nak jadi cikgu bagai. Confirm mati bosan anak murid gua nanti. Tapi kalau cikgu masa depan terjamin kan dan dengar kata budak lelaki senang kalau applu boleh dapat. Entahla gua ni bab-bab teaching kureng sikit. Presentation dulu pun tergagap-gagap bagai. Nah negative thinking lagi. Kemon la Bob Kemon la Pak Long ! Yang pasti bulan Julai gua harap dah bekerjaya. Hello Aneka si budak baju Hijau.



Kawan-kawan yang baca : Kalau gua jarang send mesej tu tak bermakna gua lupa kawan. Gua masing sayang dan ingat dan lu orang. Kalau dihantar tak berbalas sorry la maybe time tu kondisi dalaman gua tak menentu sedikit. Jangan nak terasa dan simpan dalam hatilah ye. Kawtim! bak kata Hazama. Lagu Cinta Teragung tu macam hantu jugak gua rasa.



Till then. Typo kira cincai sebab keyboard PC7 ni macam cilaka. Happy besday cik Anis. Kbai!

1 comment:

Unknown said...

i miss you lah babe..insyaAllah ade rezeki nk bkerjaya tue nanti..nti apply KPLI yg bakal keluar 2 buln lagi kot.. :)