13.11.09

123

Cuma tinggal satu lagi. Habis juga akhirnya. Petang tadi hujan lebat. Redah juga ke sana untuk jawab exam. Memang tak basah pon.

Minggu depan minggu last. Dah habis dah semester 1, tahun 2. Cuti, best kot! Tambahan pula musim hujan, sungguh tak best. Kelmarin mak call. Settle sudah kes si Mohd Adli Akmal. Buas sungguh budak tu. Nasib baik aku tak seperti tu, baik tak aku? Nak juga jadi nakal kadang, nak buat orang sakit hati dengan kita. Nak tengok orang tension dan marah dekat kita. Tapi aku layak jadi macam tu. Nak buat lawak pon tak pandai, simpati.

Blog. Aku suka baca blog orang lain. Macam-macam jenis tulisan, best, bosan pon ada. For now, aku ingin sangat baca blog tersebut. Tapi apakan daya diri dah di block. Kecewa kot. Nak saja cakap, "Wei, bleh open dekat aku tak?, pasaipa block aku, dulu open.." Itu hak dia, kena hormatla. Tak kan nak paksa pulak. Move on.

Boleh tak aku luahkan apa aku pendam? Penat. Tak larat dah simpan dalam kepala ini. Aku nak luah apa aku rasa. Apa yang buat aku sakit, nyampah, dan sebagainya. Penat dah aku plastikkan diri ini. Ok, aku tersenyum tapi sebaliknya tidak. Ada tak sesiapa yang boleh jadi pendengar? I need one ok.



Noktah sudah. Mereka sweet. Tumpang happy. Ok, senyum saja, senyum~

No comments: