31.10.09

Tak elok makan Maggi bila nak exam.


Study week dah habis, lupa tinggal 1 hari lagi AHAD. Isnin dah start exam. Aku harap aku dapat hitamkan jawapan yang betul dalam dewan exam ISNIN nanti. Orang cakap dekat2 exam tak baik makan maggi, tapi aku blasah ja. Dalam 24 jam hari Sabtu ni dah 3 bungkus aku belasah. Dan, aku baru sedar lepas tu mata aku mula berat, MENGANTOK. Vavi la asyik mengantok lagi. Dah la kuat tido dalam minggu ni, petang tadi memang best hujan lebat.

Manusia banyak ragam. Ada yang ok, ada yang tak bab share ilmu. Kedekut sangat tu pon ada. Nak dekat exam ni dah penat aku minta soalan esei. Ada yang bagi, ada yang senyap saja buat bodoh. Satu saja nak ucap, THANK YOU la.




* Demo semua nak ikut gi BUKIT JALIL tak minggu depan?

1 comment:

Stay Sane Mama said...

hai weh.aku kenai ang.hehe budak smj dlu.