26.10.09

Kawan aku rajin study tak macam aku.


Tadi tengok MU kalah dengan Liverpool. Glory la sangat katanya~

Damn. Bosan aku nak siapkan esaimen ni. Sumpah tak tipu jeles dengan kawan yang dah submit semua. Awat aku malas sangat & tak serajin & tak setekun roomate kesayangan aku? Vavi la punya sikap! Dan satu lagi aku memang agak slow nak ada feel untuk study. Kosong lagi memory aku ni. Boleh tolong push aku sikit tak sayang?

Ok, dah lepas BBQ hari tu. Between Diploria dengan SUTERA ayam memang lain rasa. Bagi aku SUTERA punya malam tu lebih santai compare dengan Diploria. Abaikan pandangan ni. Yeah, DIPO-DIPO.!!!

Halo kawan, kalau dah minat dekat someone tu pergi la mintak sendiri no fon. Tak kan nak mintak dari orang lain. Tak gentle la wei. Usaha la sikit bai.






* TAK SABAR nak masuk exam, nak beli pen baru banyak2!!



1 comment:

Unknown said...

no need to beli pen banyak2x..dlm pensil box ak melambak..amik saje..

psss..who la yg mntk phone no 2?? ngeh2x