15.7.09

Pagi tadi menu MEE GORENG.

Perubahan. Ya, aku dapat lihat sekeliling berubah. Dulu lain, sekarang lain. Itu sudah bagus. Tapi, adakah aku sudah berubah? Atau masih seperti semester 1 tahun lepas. Entah, tak pasti.

Sudah 2 minggu. Dari 8 keping tak silap aku dah jadi tinggal 5 keping. Gila, boros kot. Masing-masing kata duit PT dah masuk. Teruja bagi aku?, tak sangat kot. Mungkin kalau tak di keluarkan akan di potong sesuka hati oleh BESTARI. Mereka sungguh bestari bab-bab ni. Memang secocok, sepadan dengan nama di beri, wtf. Fikir balik macam rugi stay kat sini. DS bukan selalu aku jejak. WIFI macam sial bagi block D. Hai PTM di sini ada problem la sayang~


* 97 suruh aku makan epal hijau banyak-banyak.

2 comments:

naDIne said...

mee goreng ke??
oooh~

eh.. xnak consider broadband??
dont forget 31st july PC FAIR

Z a F said...

eh.. t'lpe nk sign in td..
huhuh


yg beno,
JAFI..................