4.4.09

Bintang


Bintang itu sangat cantik. Ok, mula.

Tetiba aku rasa jelous pulak. Macam sial punya feeling. Pasaipa jadi macam ni? Oh tidak!! Serius aku jelous tengok orang lain happy. pasaipa?, sebab aku tak merasa macam tu. Tolongla wei jangan nak tunjuk sangat kemanjaan kebahagiaan kalian tu kat khalayak ramai. Geli oi, sumpah tak tipu. Sikit2 dah la. Aku still searching definiton of happiness. Searching, searching and still searching...

Ok, masuk bulan April dah. Dateline esaimen dah dekat. Jangan tanya aku dah siap semua ka belum. Aku sedang mencari drug untuk bagi aku sifat rajin & fokus. Aku student yang malas. Ada 3 esei sejarah tak siap lagi. Hebatkan?

Kucing saya & Kawan saya. - Tajuk oral Jepun yang aku tak hafal2 lagi. Adakah aku akan silent modekan diri aku depan sensei JJ lagi Isnin ni. Mintak2 janganlah. Aku nak lulus paper ni! LULUS!! Hari selepas tu pulak ada interview PM 4th. Budak macam aku ni join PM? Memang lawak. Gelak la lagi. Sedaq diri. Satu lagi, jangan kata aku sombong kalau anda tak kenal aku. Aku ni bukan jenis yang senyum 24/7. Do I need to faking my smile always to you. Kenal dulu pastu baru judge. Happy?



Sekian nukilan.

* Najib PM M'sia #6. Teori RAHMAN lengkap. Peduli. Negaraku~ *



2 comments:

Z a F said...

woah bob

i like your statement
:D

nvm its okay
not all havent found their happiness
include me
i have secrets that i dont like to reveal *ceyh, nme lg secret*
ahaks~

oke2.. d point is.. every simple detail in ur life whether it makes you satisfy or breaking you down. those are the happiness that you were searching for.

Every breath that you take, its more than life means. And you don't smoke, means you appreciate your life and doesnt make it worse.

eh eh... to make you feel happy.. I found this site ... http://thisiswhyyourefat.com/

hahaha... aku tgk sampi katam dowh.. enjoy gle tgk... =..=
minta maaf kalu aku byk celoteh
ps: aku ske conteng

MKI said...

Thanx zaffy ^^