21.3.09

Karangan Hujung Minggu

Ok. Wifi dekat laptop aku ni sejak 2 menjak ni asyik problem. Adakah laptop aku yang problem ataupun sistem? Aku memang SUKA, boleh bayangkanlah hidup tanpa teknologi ini.

APK menjelang tiba. Jumaat tadi RP sudah di hantar ke SKET. Welcome to our Donut Station~ No. gerai tak dapat lagi. Nanti aku update, datang jangan tak datang. Banyak rintangan juga yang di tempuhi untuk jayakan 26 Mac yang mendatang. Hope semua berjalan lancar dan tak ada yang bermasam muka & tak puas hati. Target hanya satu, A untuk APK. Dan pagi itu juga berlangsungnya seminar APK 1. Memang bosan + mengantokkan. Sumpah aku tak tipu.

Minggu lepas juga aku settle dengan 1st presentation ( Asia Timur Group ). Last minit cari isi, itulah aku. Ikut perancangan minggu tu aku ada 2 presentation tapi di tunda minggu depan. Konklusinya minggu depan aku ada 2 presentation dalam sehari. Oh terujanya!! Aku memang tak minat bab2 presentation ni because aku agak gagap, suara tak jelas & paling penting low confident. Kelas BI petang tadi aku cabut undi giliran untuk presentation BI and dapat no. 15 dari 21 iaitu pada 9/4/09. Pada minggu yang sama itu jugak aku ada oral test Jepun ( 6/4/09 ). Tajuk teks yang aku perlu hafal adalah tentang Kucing Saya & Kawan Saya. Macam2. Mimpi ngeri sudah kembali, 20 markah jadi taruhan. Banzai!!!

Malam esok MAB fasa II. Aku dapat bas pukul 5, meja no. 56. Gila belakang punya meja. Time aku post ni aku masih tak ada camera digital, aku nak satu.!! Maybe tahun depan aku tak kan ada lagi di 4th ni berdasarkan projek yag aku join sangat BANYAK. Dah la aku tak try apply PM. Selamat tinggal Bestari. Ok la, tak tau nak merapu pa lagi ntah & tengah fikir nak pakai apa malam MAB nanti. Ya, aku memang tak akan stylo malam nanti. I'm just me. Sekian coretan.


Halo strangers, welcome to my blog. It's mine, so where yours.?? Enjoy other view of my life ok. I know you all view my last deleted post. POSITIVE :)





No comments: