26.2.09

Hiburan.


Are you Wrestlemaniac ?? Ia hanyalah sekadar hiburan tontonan di masa lapang. Kadang2 best juga layan storyline gusti ni, kadang2 tu bosan sbb merapu lebih dan boleh agak dah apa yang akan jadi lepas tu. Sudah lama aku follow benda gusti ni sejak zaman sekolah rendah lagi dan seingat aku time tu zaman WWF Attitude. Ikon2 seperti The Rock & Stone Cold menjadi kegemaran budak sampaikan nak t-shirt pun ada muka superstar tu.HAHA.

Dekat rumah aku bertimbun dengan koleksi vcd ppv gusti ni yang aku collect sejak tahun 2000 lagi & bayangkanlah 1 tahun 12 ppv, so 9 tahun -> 12 x 9 = ??. Gila betul duit habis kat situ ja & nasibla VCD yg aku beli tu cetak rompak dari pasar malam dengan harga RM5 satu. Motif apakah yang aku ingin sampaikan pun aku sendiri tak tau, sokonglah cetak rompak ?? WTH. Aku bukanlah seorang yang fanatik sangat dengan hiburan gusti ini dan just layan for fun . Aku tak la terlalu taksub sangat sampaikan bersemangat sungguh tatkala tengok gusti ni, " pukul dia !!..tendang dia..!! bodoh punya refree !!! ''. Tak tau nak merapu apa dah hanya taipan kosong di pagi Khamis, SEKIAN.

*Menunggu tarikh 5 April 2009. Pagi ni menu BURGER kt DS. wth*

No comments: