22.2.09

Halo March

Pejam celik, makan, tido berak dah masuk minggu akhir Februari, minggu depan dah masuk bulan Mac. Apa yg sudah aku dapat dari hari2 yg berlalu dlu?. Empty?.kosong?.Damn, aku mmg teruk & amat bagus dalam membuang masa yang ada. Esaimen bertimbun-timbun tersedia dan dateline semakin dekat dah. Adakah aku settlenya, oh tidak jawapannya.

Bulan depan mmg akan menyerabutkan dan minggu ni aku perlukan drug utk mula menjadi rajin mengadap WORD dan bukannya YM lagi. Adakah benda itu wujud? aku mmg hendak sangat kalau benda tu wujud, really damn need it!! Dan pada bulan depan juga aku kena join Kembara, nasib baikla tak busy sgt, mungkinkah start minggu ni akan jd busy? Well, apa yg penting kau kena fokus, jgn lalai & bersemangat MOHD KHAIROL IDZHAM. Positif thinking & sometimes you need to destroy ur self for the good reason. WTH i'm tlking about?

  • 6~8 Mac - Projek Kembara
  • 10 Mac - Dateline esei sej eropah & presentation sej awal asia
  • 17 Mac - Presentation asia timur artikel 7.1
  • 20 Mac - Seminar APK 1
  • 26 & 27 Mac - Hari Keusahawanan
  • 1/4 - Presentation sej eropah (reformasi)
  • 3/4 - Seminar APK 2
  • 10/4 - Presentation APK
  • 12/4 - Dateline esei sej awal asia
  • Presentation group asia timur - minggu 13 kuliah. ???

SELF DESTROYING PROCESS BEGIN. NOW!

** Btw ehsan, aku nak baju sukmum 4th aku.ada lagi stok 2XL?

No comments: