25.1.09

stupidity.

Suatu tengah hari ahad yg bosan, kunci loker aku tertinggal dalam loker *lock*. bodo,siot,sial btul. nasib baik la pintu loker tu x pecah td di kerjakan aku. Atas usaha tangga kejayaan, misi mendapatkan kunci tu berjaya, syabas! terima kasih atas bantuan mr Kuwe !!. Antara barang2 yg terlibat dalam misi td --> pembaris besi *dah bengkok*, ranting kayu, besi payung *dah buang dalam tong sampah dah payung free mhs tu*, nb lock, nokia 3220 *torchlight* & kebijaksanaan "otak" aku dan kuwe. what?

kesimpulan :- jangan cuai macam aku ni. *packing barang nak balik KEDAH malam ni*

hai amoi2, & apek2 sekalian,

GONG XI FA CAI aku ucapkan. xda ampau ka?
tahun ni tahun apa ntah, tahun kerbau kan? apa yg special ha?, aku punya tahun Naga. kepada yg dapat limau free tu ingat2la sma kalau nak makan jangan sampai lebih2 plak. sedap mmg sedap dah benda free tp x pasal2 nanti dapat senak perut & cirit free ja.betul aku tak tipu, aku penah rasa dah.hmm.?


2 comments:

guest who said...

Tipu ahh ko bob aku dapat limau banyak per..
baru malam nie abes..
hahaha
perot x sakit cume buncit jer..

bulat said...

mula2 buncit, pastu mencirit..
undi setuju?