24.1.09

jiwa kacau

John dan Radzi sudah checkout jumaat tadi & tinggalla aku sorang. sangkaan aku meleset sebab ada bdk form 4 check in masuk bilik aku.*wth?* kolej ni memang gila duit betul,menyusahkan!. nak check in masuk pon tunggulah lepas 25/1 ni xpon check in la budak2 ni kat bilik yg dah check out semua penghuninya. btw, syafiq adalah nama 'adik' aku ni. aku tak semapat lagi menjalankan proses menemu ramah & just tegur2 macam tu ja. nampak muka cam baik,hope so la & jangan ko pandai panjang2 tangan dah la. budak dari sekolah agama katakan & nampaknya aku perlu hipokrit menjadi lebih baik dari biasa. ha!!??, lantakla..kepada 'adikku' yg sedang tido lena skrg, sory sbb bilik d11o agak 'bersih'. hope enjoy.!!

Ok, malam ni aku main futsal setelah di ajak & sebab aku tak benda nak buat malam td. last skali aku main benda bulat ni agak lama dah sampai tak tercapai kepala aku nak refresh balik bila aku main benda ni. like always, aku di letakkan sebagai GK sbb aku besar,wth?. di sebabkan lama tak sentuh bola, kebangkuan aku di gawang gol terselah. banyak gol2 yang agak mudah bolos di sebabkan aku.cayalah!! team yang aku sertai kalah 2 game ( shoot 5 gol menang ). sorry, maaf, ampun kawan2 sepasukan. kalau setakat game bola macam FIFA aku pandai la. nasib baik la game ni just for fun ja. tension gak la bila bolos gol,sux!!. star2 yg bermain malam ialah --> pok li, wakaka, atei, kuwe, torres, joe, panjang, apit, manja, amin, anwar & aku?, thanks for the game kawan2, really enjoy it sbb peluh mengalir keluar dari badan. so what?

seriusly aku bosan & agak jiwa kacau sebab xda hala tuju nak buat benda apa untuk sabtu & ahad ni. I want to go home !!

noktah.

No comments: