22.11.08

ikan keli ds..

Haishh..nak check out dh aku dr 4th ni..knfm rndu sma ikan keli ds..makanan seimbang tu..seimbangkah?? ntah la..makan jela..duit dh bayar ktakan. complain byk kena sound ngan pihak tertentu la plak.. " kamu patut bersyukur duduk kat 4th ni ..."

penghuni luar akan mula check in kt sni malam ni..harap bilik aku x kena la,jgn loker aku d pecah dah la..kalau nk pecah g pecah loker2 len..haha!!..jgn kalau dh stay di buat bilik sendri dah la.. - sayangilah floor anda !!! -

bob sr kebosanan stay sorg pastu lg stu dia kna pndah bilik atas plak..sabo ja la bob oi..28hb bkn lambat lg pon.berbaktila sikit kt 4th ni..ko pnjam ja la movie papa pon pastu layan sorg2 dalam bilik. aku nk bg pnjam pn aku xda plak sbb aku pon kaki peminjam ja..dey ewan, movie bru xda ke??

winamp aku x leh PLAY dow!!!!.. siolan~


FIN. noktah!

No comments: